Nie działa karta dostępu do biur - zanim zgłosisz sprawdź
Zanim zgłosisz problem z kartą wykonaj jeszcze krótki test:
Zbliż kartę do dowolnego czytnika:
- Jeżeli czytnik zareaguje (potwierdzi odczyt piknięciem) problem może być z ustawieniem uprawnień. W tym celu w zgłoszeniu podaj numer karty i lokalizację drzwi, których nie otwiera.
- Jeżeli czytnik nie zareaguje na kartę - świadczy to o fizycznym uszkodzeniu karty. Niestety karty nie da się naprawić - należy ją wymienić na nową (usługa płatna).
- Jeżeli czytnik raz reaguje na kartę a raz nie - świadczy to o fizycznym uszkodzeniu karty i zainstalowana w niej antena nie kontaktuje. podobnie jak w powyższym przypadku karty nie da się naprawić - należy ją wymienić na nową (usługa płatna)
Przy okazji przypominamy, że kart nie można wyginać i dziurawić jak również upadek z wysokości może spowodować jej uszkodzenie.
Karty też nie należy zbliżać do czytnika wraz z innymi kartami, brelokami - może to zakłócić odczyt.